Ny säng och nya stolar.

I morse blev det en tur till Enköping för att hälsa på Ulla. vi fikade och umgicks ett par timmar hemma hos henne. Jättemysigt som vanligt. På hemfärden stannade jag och beställde en ny säng och nya stolar till Enköpingslyan på Jysk. Grejerna får vi hämta typ den 1:a April. Förhoppningsvis samtidigt som vi kan flytta in. Sängen var på kampanj, normalpris var 6699 kr inklusive ben och bäddmadrass. Nu blev det 3536 kr så jag köpte fyra jättefina stolar också. Kolla!
De har en underbar sittkomfort. Nu när jag kollar på kvittot ser jag att de bokat 6 st åt mej, få se nu hur jag ska göra då? Kanske värt att ta dem alla eller? Får ringa i morgon och kolla. Jag har också handlat på loppis igen. Några fynd jag redan börjat måla. Det visar jag i ett eget inlägg. Under kvällen har vi varit i Frövi och rivit ut ett kök från en av lägenheterna som ska renoveras.Finns bilder på det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0