Love solcellslampor

Foto: Förra året köpte jag tvåstycken såna här på IKEA,jag tycker det är så härligt att kunna använda solenergin på det här sättet1 I trädgården finns såklart massor med såna här!

Solcellslampa 4-pack De håller på att laddas för fullt och orkar faktiskt lysa en stund på kvällen!
SOLCELLSBOLL I GLAS SKIF FÄRGFörra sommaren köpte jag en liknande som den på pinnen,den kunde ändra färg och var så fin i en kruka vid trappen på framsidan. Den fick inte sitta kvar där särskilt länge för en morgon var den "baxad" domma dom! ska kolla in om IKea kör någon ny variant i år, för jag gillar att njuta av solens energi även långt efter den gått ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0