Bannade klisterlapp!

Ett sånt där litet onödigt irritationsmoment som inte skulle behöva finnas! Såna där hopplöst omöjliga klisterlappar som sitter på grejer man köper och som är omöjiga att få bort på ett enkelt sätt! Å när man äntligen lyckats så sitter ändå det där smutsiga klistret kvar och lämnar spår. Titta här!


Vissa såna här klisterlappar är liksom lite plastade och släpper väldigt lätt,oberoende av underlaget. Det är säkert biligare med den här mer pappriga sorten som sitter som berg. Försöker man dra bort den delar den sej bara som här på bilden. Det står faktiskt inget på den som gör att den inte kan sitta under föremålet den sitter på,då skulle jag aldrig ens försöka ta bort den. Prislappen till denna sak som jag ska använda till en present satt på hyllkanten i alla fall. Den läskiga lappen sitter ju faktiskt t om uppoch ner! Ja nu får jag ägna resten av dagen till att försöka få bort den utan att den lämnar några fula spår! Eller i alla fall några minuter! Medan jag gör det ska jag tänka på vilken tur det är att jag faktiskt har råda att köpa den här saken och fylla den med det jag tänkt. Kanske jag t om kommer på att det bara är en liten larvig bagatell ,den där fåniga prislappen! En struntsak om man tänker efter!

Kommentarer
Postat av: Irene

Hej kompis.

Klisterlappar är nästan det värsta som finns. Men du försök med fönen och värm bort den, annars bara hett vatten som hjälper, lycka till.

2011-04-19 @ 17:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0