Lite Abba!

Nu ska jag väl äntligen ha tömt ur all energi jag haft i min kropp idag. Har just satt mej ner efter ett skönt utmattande träningspass i vardagsrummet. När jag kör mina övningar använder jag 50 songs for jogging på spotify.


Där finns en abbalåt som är så skön att jogga till. Inte deras version förstås utan en lite mer anpassad. Men jag kommer ju ihåg originalet och gillar den. Det kunde man ju inte erkänna då på den tiden,att man gillade Abba,men det står jag för nu.


Det var ändå inte den här som var den som jag tyckte var bäst av Abbas låtar. Det var Lay all your love on me!





Idag vet jag inte vilken jag skulle välja om jag var tvungen att säga en bra Abba låt,de är ju rätt begåvade allihop i sin genre. Kanske Dancing queen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0