Här kommer natten...

Har eran klocka rusat iväg lika snabbt som min har gjort? Men visst har jag hunnit en hel del,umgåtts med vänner både via nätet och telefon! Pysslat och plockat med blommorna som var lite törstiga och behövde lite allmän omvårdnad. Fixat upp nya toapappershållaren på toan och med det följde en del annat fix därinne.Hängt flera maskiner tvätt,knaprat morötter och sänkt värmen i huset ytterligare! En riktigt skön kväll som jag måste avsluta strax, för i morgon kör jag 7.00 - 16.00 på jobbet å sen till Västerås! Å jag som tänkte hinna ett träningspass innan jag lägger mej också,så nu brakar jag igång så det blir gjort! Sov gott alla vänner å kom ihåg,You got to let your soul shine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0