Cool cykel!

Nyss hemkommen från en liten kvällspromenad i grannskapet. Riktigt skönt att komma ut och röra på sig en sväng! I lördags så låg den här cykeln inslängd i ett buskage på väg till stationen,nu står den på gatan brevid min och ser ut så här!


Den skulle jag vilja ha som prydnad i min trädgård,aj vad coolt det skulle bli med bllomsterbönor och luktärter klängandes i den!



Passade också på att plåta urnan som jag var så nöjd över i våras. Det finns ju såklart en likadan till på den andra grindstolpen. Man kan ju inte klaga på den här pelargonens vilja till att blomma!
Nu avslutar jag nog inläggen för ikväll och ägnar mej åt ett lite träningspass innan jag lägger mej! Ses i morrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0