Hej!

Men äntligen är jag hemma igen! For till jobbet vid halv sju i morse för att hinan äta frukost där innan jag började. Det är så trivsamt att komma dit för någon har alltid satt på kaffet så det är bara att slå sig ner och ladda för dagen i gott sällskap. Passet jag hade slutade klockan ett och då cyklade jag direkt hem för att byta fordon till bil och hämta Eddie. Vi hade bestämt oss för en shoppingresa till Barkarby och Kista. Det blev helt enkelt en riktig tokshopping. Vi fick massor med grejer med oss hem,så vi är båda helnöjda. I Kista passade vi på att äta på Levinskys och det var också en höjdare! Nu måste jag helt enkelt vila en stund innan jag berättar mer och visar lite bilder. Kanske jag t om sover en stund för jag är riktigt trött faktiskt! Återkommer go vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0