Hollywood hills å min gamla Canon!

Hörrni,den här låten kommer att bli den här sommarens slagdänga för mej! En sån där låt som man hör skvala lite överallt bakgrunden! Som man plötsligt kan komma på sej med att gå och nynna på fast man säger att det inte är min typ av musik egentligen. Men det jag gillar mest med den är faktikt musikvideon. Jag har tittat på den en miljon gånger och fastnat för alla de snabba rätta klippen och ljussättningen. Det är faktiskt jäkligt många klipp och är det inte duktigt folk som gjort det så blir min hjärna bara snurrig och jag tröttnar. Men inte här,så där skulle jag kunna vilja ljussätta till mina bilder,skapa en så där speciellstämning rätt igenom och förmedla budskap! Liksom att bara veta gör jag si så blir det så med ljuset,men det är riktigt svårt tycker jag! Visst har jag fått till det ibland men då är det mest en händelse och jag kan sen inte återskapa det medvetet. Inte för att jag tänker lägga ner en massa jobb på det men det är ett intressant ämne.


 

Sen har jag faktiskt sålt en av mina fina kameror med alla objektiv till en vän som som verkligen gjort sej värd den! Det är riktigt roligt att kunna vara med och bidra till att en duktig skapande själ kan fortsätta med sitt skapande precis som jag själv har blivit hjälpt med grejer! Jag har visat den här bilden tidigare men den är värd att visas igen. Visserligen är det jag som tagit originalbilden men han har stått för det konstnärliga arbetet!

Klart grabben ska ha en kamera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0