I min telefon

A men hej! Tar en liten paus i skrivandet en stund,har just bestämt mej för att jag skrivit klart inledningen på arbetet och känner mej nöjd med det! Fast mellan varven har jag suttit och plockat in lite låtar i mobilen som jag skall använda som ringsignaler för olika personer. Ibland är det en låt som personen själv gillar eller så är det en låt som jag själv tycker passar den människan.Några kontakter har fått sina ringsingnaler utbytta också för att de inte passade längre! Här är två exempel som jag fixat till medan jag jobbade! Det här tycker jag är jättekul,passa på och ring mitt nummer om du är i närheten av mej så får du höra hur det låter i min telefon när du ringer! Om du nu vet att jag har ditt nummer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0