Lite blandade bilder sen sist!

Nu har jag köpt en ny duschslang men ännu inte monterat den,det får bli vid nästa dusch! Lite annat pyssel blev det också,en snygg blomlåda bl a. Den senaste timmen har jag suttit med mitt egna arbete och skrivit, det känns riktigt bra. Äntligen har alla kamerabatterin blivit ladddade så här är någr bilder sen sist!


Några Zinnior som jag satt i en vas!



Blomman för dagen!



Ha,ha Eddie har köpt ett glasögonsugrör på Teknikmagasinet. Han ville vi skulle ha något tokigt minne från vår galna sommarshopping. Själv provade jag dom på inne på Levinskys,jag såg visst int klok ut! Jag har en film i den andra kameran som jag tänkte visa senare!


Fler skor till sommarens festligheter! De till höger är supersköna och kommer att användas till klänning!



Lite nytt till sminkhyllan också! Åh vad jag är nöjd med det limegröna,såå snyggt på! Testade det igårkväll. Perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0