Nu vet jag!

Hej! Hemkommen igen från jobbet! Idag höll jag bara på till klockan två! Det har dykt upp en spännande och intressant utmaning som jag har pysslat med i två dagar där nu. Tyvärr så förbjuder mej tystnadsplikten att delge det hela mej för mej och mina studier så är det mycket positivt. Förmodligen fortsätter jag med det i morgon och sen kanske det är iland! Att jag ens skriver om det beror ju på att sånt som ger kickar ju vill ut! Nog om det! Just nu är jag ju på stället där man är utomhus väldigt mycket och för tillfället cyklar jag omkring i villakvarter från typ sjuttiotalet. Många har ju börjat göra om utsidan och trädgårdarna och jag bara suger i mej av de olika stilarna. Efter ett par dag så har jag kommit på hur jag ska göra med min framsida. Det är en variant som jag också kan jobba med relativt mycket på egen hand. Det behöver heller inte bli så dyrt eftersom material går att snoka upp! Det finns ett hus med en rätt så vågad lösning som jag sett. Skulle nästan vilja fota det, men å andra sidaan kan det vara bra med bara en bild i huvudet så man inte fastnar i andras tankebanor. Så fort det blir svalare ikväll så ska jag fortsätta med att gräva bort jord och skruva bort delar av det röda staketet. Antingen kommer det aldrig tillbaka eller så blir det svart istället! Nu iväg och hämta mer pelargonplantor och så på lite loppis samtidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0