Nyvaken för andra gången idag!

Hu vad jobbigt det kan vara att kliva upp efter en skön vila så här mitt på dagen! Det brukar stressa mej väldigt när jag ska försöka koppla av med en kort middagslur. Jag bara ligger och tittar på klockan även om jag ställt larmet. Men idag så slocknade jag visst direkt. Nu får jag fortsätta mitt ndra uppvaknande för idag med lite kaffe,för det här känns rätt segt! Men jag vet ju att när jag väl får fart så kommer jag inte att vilja lägga mej ikväll,för då är jag säkerligen pigg som en mört! Då ska jag ta och ladda in helgens bilder och jobba lite i photoshop som avkoppling! Men nu skruvar jag upp tempot med lite kaffe på verandan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0