Två starka personligheter har sagt sitt!

Vilken superpoweer boost morgon detta varit. Sammanträffanden och tillfälligheter tillsammans med beslutsamhet gav mej detta. Det är två personer som skall ha all credit för det.Det finns inte långt ifrån varandara men hör ändå inte ihop på något vis,men för mej har de skapat en helhet som gav mej så mycket energi så det blev nästan huvudvärk på kuppen! Över en kopp kaffe blev det mycket som föll på plats hos mej,ja det känns som det vara bara jag som fick och de som gav! Så kan det ju vara ibland,och jag får väl hoppas att jag kan ge tillbaka när det behövs! Nu ska jag skifta helt och ägna mej åt att hänga lite tvätt som jag stoppade i maskinen tidigare i morse. Sen ska den här dagen användas väl och jag hoppas att kvällen ska bli lika givande som morgonen varit,för jag har planer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0