Ärligt alltså.... tack !

Väldigt fint och rent har det blivit i huset här hemma vart efter kvällen gått. Jag tycker det är ett riktigt skönt sätt att städa på att liksom bara gå runt och små feja där man har lust,avbryta med lite fika och goda vänner samtal där emellan! Man blir ju klar nångång i alla fall,och vad är viktigare än att odla goda relationer! Den här dagen har verkligen varit full av sånt,och alla ni som finns runt omkring mej just nu,ni gör mej verkligen till en starkare människa. T om är det så att negativa krafter som far runt i periferin får mej att känna mej säkrare på beslut som jag funderat på inför framtiden. Det är fler vägar möts för mej just nu och besluten bara faller in i varandra på något finurligt sätt. Jag vet inte riktigt vad ordet ödet står för för just mej,vrider och vänder på det ordet ganska mycket,men kanske det kan vara något åt det hållet allt som sker just nu. Tänk om man vågar tro.....att det skulle kunna......fungera! Då får jag vara med om något som jag kanske inte har varit med om nån gång förut i livet....tror jag! Ha ha vad jag är hemlighetsfull va,men så får det vara ett tag till! Nu ska jag leta i mitt minne och på tuben efter en låt att symbolisera allt det här med! Får se om jag hittar nåt passande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0