Äta och sova!

Varför är jag så trött på tidig kväll när jag egentligen har så mycket att göra? Både sånt jaghar lust med och sånt jag faktiskt kanske borde göra. En trevlig vän hörde av sej och undrade om jag hade lust att komma över till Västerås och hitta på nåt men jag hade verkligen ingen ork alls. En annan vän som jag hade kul med i helgen ringde nyss på väg hem från sitt jobb i Stockholm,lika trött han,tror vi tävlade om att gäspa mest!Det värsta är att om jag inte passar mej nu så piggnar jag snart till igen och vill börja gräva eller röj med nåt. Nä, jag behöver sova så jag ska sakta ta och avsluta kvällen och dra mej till bingen riktigt tidigt!


Nu verkar det som priserna på svenska jordgubbar är på väg nedåt. Jag ska nog ta och köpa mej en liter till lunch i morgon med!
410_Oatly Vaniljsås
Det här är vaniljsåsen som berättade att jag hade på jordgubbarna till lunchen idag.

Oatly Vaniljsås är helt vegetabilisk och innehåller varken mjölk eller soja.
Finns i 250 ml förpackning.

Å så blandar jag i några bitar god melon! Mmmm,jag längtar redan tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0