Raka rör

Nu jäsiken tror jag att folk får börja dricka lite mer vatten om dagarna! Det är varmt och man behöver mer vätska än vanligt, tycker mej märka att det fattas av den varan hos vissa. Samtidigt tackar och bockar jag för tron om att jag besitter förmågor och har kunskaper som jag faktiskt inte har.
Ja ha annars då? Jobbet är avklarat för idag och det har varit ett bra flow! Det är kul med alla vänner som hör av sej när det är Power meet,man är ju gammal Västeråsbo och bilmänniska. Har ju hängt på Power meet sen det startade för hundra år sen. Ja inte blir det tomt i det här huset den här helgen! nu har jag en del praktiska saker att fixa så jag säger see you !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0