Sommarlov och semester? Nej då!

Jajamensan,nu är jag hemma igen! Lagom trött men nöjd med dagen! Det har ju regnat en skvätt så jag behöver inte vattna något ikväll i alla fall! Just nu så änner jag att livet är på topp och jag ser fram mot en händelserik och trevlig sommar. visst blir det mest jobb och plugg men det finns även utrymmer för en massa kul. Nu är det tredje sommaren på raken som jag inte tar någon semester, men med mitt arbete så finns det ju tid för roligheter också. Å plugget på går ju hela sommaren också så det blir ingen vila från det heller!Nån gång under sommaren om det är möjligt att synka allas ledighet så ska jag plocka ihop det gamla familjegänget (även en del nytillkomna)och göra en nostalgi grej. Vi ska åka till Eskilstuna djurpark en dag och roa oss som vi gjorde förr fast det gått en del år! Kanske inte så märkvärdigt egentligen men det är nog en kul grej som ytterligare stärker gemenskapen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0