Moussen svek mej!

Ja den där moussen levde ju sitt eget liv den. God smak och underbara bitar av choklad. Men den blev alldeles för lös pga av någon anledning som jag inte orkar ta reda på! Men smakde bra gjorde den. Lyckades samtidigt greppa lite strykning som legat länge. Det kom fram plagg som jag nästan hade glömt att jag hade,så stor var högen! Mitt i allt har jag också hunnit skriva massor av arbeten i geriatrikursen och det var kul och lärorikt. Nu börjar jag bli trött på att umgås med mej själv så det är lika bra att krypa i säng! En annan kul sak förresten,jag såg på min sida på mostphotos att jag faktiskt lyckats sälja en bild! Inte så dumt det. Jag visar vilken sen vid tillfälle! Goodnight folk,sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0