I väntans tider!

För en stund sen var jag ut och petade,bara jätteförsiktigt på betonggrejerna som står på tork där.Full fart på processen med att geggan skall brinna till sten. Vad det är bra att ha något att fokusera på ibland! Tiden bara rinner iväg och hjärnan hålls i trim! En annan sak som är bra är att berätta för särskilt utvalda vad man håller har för planer,då får man en sån där lagom press på sig när folk frågar hur det går med det man pysslar med. Man vill ju kunna säga att man hållerpå för fullt och att det går vägen. Som det gör här just nu! Hinner jag så gjuter jag mer i morgon efter jobbet,för just nu är två dygn en väldigt lång tid!



Här är en gammal vän jag tagit hit till trädgården som dyker upp igen, snart står den i full blom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0