Närmar sig jul!

Ja i dag var det lördag då! Började jobba kl sju i morse och tog mej dit på cykel. Nu är det ju plogat och fint t om på trottoarerna så det är helt ok att cykla bara man klär sig varmt! Till lunch blev det en god sallad på paushuset med Jonas som också jobbade dag. Tur vi hade lunch samtidigt då! Efter jobbet så sågs vi på en fika på Café Magnifik. Där fanns det riktigt goda saffransbullar vill jag lova,och så bjöd de på varm glögg! När jag såg alla juldekorationer och pynt så blev jag också sugen på att fixa lite julstämning.
Skottade mej ner till källaren när jag kom hem och plockade upp lite julgrejer! Mest blev det på Eddies rum som gillar sina gamla julklassiker från barndomen. Kanske det blir lite bilder senare! Nu mera myskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0