Om trettondagen!

Tillbaka på hemmaplan igen! Min trevliga trettondagsafton började med att jag tog tåget kl 14.09 till Stockholm. När jag var framme så tog jag en vända och shoppade lite smått men vid fyra så blev jag upplockad av Robban och vi åkte hem till honom. Han bor supercoolt på ett typ "kontor" som han inrett och där höll vi till och fixade oss och drack lite vin m.m. Vid åtta snåret tog vi en taxi in till stan för att gå på Debaser slussen för att lyssna på musik och umgås med folk. Träffade folk från både Enköping och Västerås som jag kände,inte så konstigt kanske eftersom bandet har en del med Västerås att göra. När det var slut så fortsatte vi till Engelen en sväng innan vi åkte tillbaka med taxi hem till Robban. Där blev det nattmacka och småprat tills jag somnade. Nu har vi avslutat vårt umgänge med att jag blev hemskjutsad och vi åt tillsammans med Eddie på den lokala pizzerian! Mycket väl använd trettonhelg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0