Råkade nu igen!

Visst är det lätt att hitta grejer att shoppa som det är svårt att låta bli att köpa! Detta hände mej idag på väg hem från mötet på förmiddagen. Skulle bara ta genvägen genom några butiker och värma mej på promenaden hem igen! Underbar ursäkt va! Då råkade jag se att Lindex hade köp 2 betala för en erbjudande. Då hittade jag en sån där söt liten aftonväska för 50 kr,inte för att jag ska ha den som väska,nä den var tänkt att hänga på väggen i badrummet som förvaring till småsaker. _Om jag då köpte nåt som var lite dyrare så skulle jag ju få den gratis. Så det gjorde jag.
Sen var det bara 29 svenska enkronor kvar på mitt konto när jag kollade det. Men jag var ju smart å satte undan lite av lönen tidigare just in case,så nu är det bara att glatt fylla på så det räcker den tuffa månaden januari ut!



Partyväska Röd
Fast jag köpte så klart en i svart,den sista dessutom!
Nu har jag ätit lax och samtidigt njutit av utsikten från mitt vardagsrumsfönster. Man kan faktiskt ana en tendens till uppvaknande därute,snart susar jag ner för altantrappen direkt från sängen och ut i solen! Jag diggar mina soliga mornar in the garden of delight!



Soulshine,det är vad som känns när man får blicka ut över detta en solig morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0