Denna dagen ett liv..

Saknar jag mitt macro objektiv i detta läge? Denna vackra skapelse hade slagit ut idag. Just nu har jag glömt namnet på den men jag sådde den från frö i våras! Massor med knopp är det i den!
Annars har jag befunnit mej här sen jag slutade jobba kl fyra. Det går framåt kan man säga!
Tyckte jag hade nåt skräp i en stöveln,men hur jag än försökte tömma den kändes det lika illa när jag stoppade i foten. När jag tittade närmare på den insåg jag att den var trasig. En stor reva i gummit. Visst kan jag använda den när jag jobbar om det är torrt där jag håller på. Dessa vänner har jag haft im ånga år och jag har verkligen gillat hur de ser ut. Dags att köpa nya nu då,hoppas jag hittar några som är lika söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0