Gjutform för betong

Kollade upp var någonstans i världen mitt paket från Kina befann sig just nu. Det låg och väntade på mej på ICA Maxi här i Enköping. Det var bara att ta med sig kollinumret och åka dit och hämta det.
Spännande!
Tjoff här är den, silikonformen som jag beställt. Såklart ska jag inte baka i den utan det ska gjutas betong. Jag lade i ett värmeljus så storleken skulle synas på hjärtat. Jättenöjd är jag och det hela kostade mej 60 kr med frakt och allt. Det känns som jag har lust att börja tokshoppa grejer från Kina nu när jag vet hur man gör och att det funkar! Jag väntar ju faktiskt paket alldeles strax igen, Nike skorna är ju på väg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0