Söndagskväll

Släpvagn och bil med drag kalrt ! Har även sån tur att jag får tag på fyllningsmaterialet av en god vän. Så det är bara att åka och hjälpa till att lasta på det hela och transportera hit det! Tänk att det kanske ordnar sig i alla fall så jag kan komma en bit med anläggningsarbetet innan hösten! Eller snarare vintern kanske,hösten kan ju vara en bra period att jobba med just sån grejer på. När jag slutade jobbet idag så blev det en timmes sömn och sen var jag pigg igen. Då blev det en powerwalk och sedan en översyn av alla blommor i trädgården! sitter också och surfar på Ali Express och kollar in coola grejer att beställa nu när det funkar så bra att handla därifrån! Vi ska nog kunna tillfredsställa shoppinglusten minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0