Utnyttjat dagen!

Vilken trevlig och händelserik dag jag haft. Som vi gjort upp Pelle och jag så var jag hos honom vid halv tio i morse och lastade det sista jag lämnat hos honom. Vi åkte två bilar hit och lastade ur. Synd bara att jag inte fått behålla den ordning jag själv styrt upp i källaren för att veta exakt var jag hade vad för organisationens skull. Hade fått lite hjälp med det och andra tänker inte som jag alltid. Efter lite stuvande och viss glaskross så var det löst. Vi gav oss sedan ut på en rejäl loppisrunda, hela sju loppisar besöktes. Handlade en del roligheter till hemmet! Lunch i Kungsör på en pizzeria för man blir hungrig av att loppa. Tillbaka hemma for Eddie och jag på ytterligare en tapetrunda. Jag har klart för mej vad jag ska ha i mitt sovrum nu. Får visa senare. Lagom när vi var hemma så kom Marie förbi och vi mumsade hallon och jordgubbar med vispad grädde. Nu i kväll har jag möblerat och fixat här hemma och gjort lite fint tills det blir kalas på måndagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0