Fjell från IKEA

Nu vann jag över sängen till sist!  Lyckades få ihop den till en fullt fungerande säng. Egentligen var det inte svårt med de tydliga instruktionerna utan det kluriga var att det var så många delar till den. Eftersom den har förvaring under också. En rejäl konstruktion har den verkligen! Sängen Fjell från IKEA. Mycket nöjd har jag nu bäddat den och börjar fundera på inredningen i övrigt till rummet. Svart/silver/grå tapet, Golvet i grått mot sand svart, Svarta möbler hittils. Både säng och två byråer. Nu ska tillbehören fram. Betong, rost silver och så kanske lila eller rosa. Eller varför inte orange? Haha jag kan göra allt vad jag vill med tillbehören eftersom jag inte låst rummet i någon färg! Och fixa prylar är. Lite loppisvändor kanske? Å en till madrass att lägga överst, en halvhög rackare så jag får upp höjden ytterligare! Nöjd, nöjd, å nöjd är jag!
 
 
Ja snygg är den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0