Ger mej nu!

Det har gått riktigt bra med golvläggningen ikväll även om det är trångt i rummet och drygt att flytta runt alla grejer medan jag lägger. Men härligt med öppna ytor och det går snabbt. Har nu inget mera golv uppe, två paket till i källaren och sen måste jag köpa nån låda till och en rulle plast. Har burit ner massa tvätt till tvättstugan för nu jäklar blir det maratontvätt imorgon. Tre pass tänkte jag sno åt mej. Det första redan kl 7.00 på morgonen och sen två pass mellan 13 och15 på eftermiddan. Nä nu är klockan elva och det är rätt rörigt här men jag är ju ledig imorgon med så jag behöver inte plocka undan mer ikväll. Bara ta upp där jag slutade imorgon bitti. Nu kopplar jag av en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0