Håller på...

Testade som sagt tvättstugan här i huset idag och det gick ju bra. Mitt i allt passade vi på att skjutsa Mimmi till jobbet och samtidigt ta med Svea hit så hon slapp vara ensam hemma. Vid 22 tiden var vi och plockade upp Den arbetande igen och körde hem Svea och henne. Köpte klädstänger till garderoben också 2 st kromade, imorgon skall de komma upp hoppas jag.
Annars har jag skruvat och skruvat skåp samtidigt som jag messat med en gammal vän från Stockholm som är bra på att snickra och allt annat som hör byggandet till. Vi gjorde upp att han kommer förbi nån dag nästa vecka och kollar läget. Det var ett tag sedan vi sågs så det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0