Måndag

Eddie har gått till skolan och jag har hunnit riva det sista av köket så nu är alla fasta grejer borta. Det enda som står i vägen och retar mej är det gamla kylskåpet. Jag ska ju lägga golv och det är tungt att flytta på det själv. Men, men snart är det väck det med! Ligger lite efter i tidsplanen tack vare strulig bekantskap som skulle "hjälpa" men man vet vilka som är ens vänner en sån här gång. Pålitlighet är viktigt. Såklart kan människor få förhinder men det är annat när man av gammal vana bara strular för att man är sån! Nu fortsätter jag släpa ner det som ska till återbruket denna vända, och så passar jag på att handla massor av loka på tillbakavägen för att ha och svalka mej med. Det funkar inte med en kall bira för moderna kvinnor som jobbar i byggbranchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0