Sen sist!



Den här G-star jackan hittade jag på butiken Fridolf i Enköping idag. Skickade kortet till Eddie som nappade och gärna ville hå en. Köpte storlek medium. Den var nedsatt tull halva priset, jag gav 995 kr.
Tyvärr var den för liten så imorgon tar han tåget och möter upp mej efter jobbet så byter vi till en större.


Här har vi börjat spalta de gamla struktur tapeterna i Eddies rum. Samma ska ske i mitt också. Lagom pysseljobb när man vilar från grovgörat. Vi fick beröm för att vi hade köpt så bra kvalitet på tapeterna. Kul!

En renoverares vardag. Diskningen sker numera i badrummet. Allt går, nja kanske inte att blåsa en ko i arselet så att horna raknar som en vän brukar säga. Men det hade jag ändå inte tänkt göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0