Underbart!

När jag kom hem igår eftermiddag kom Mimmi och Svea över med en fin present bara så där! En stor ljuslykta att hänga som de tyckte skulle passa in i min stil. Och så var det ,den var jättefin och fick lysa på hela ljusfesten på altan i går kväll. Den och massor av andra ljus höll värmen åt mej och Mr Hollister himself medan vi satt där halva natten och hade trevligt. Jag kallar honom Mr Hollister idag för han hade med sig "ett antal" fina gåvor som passade mej perfekt. Det var en överraskning jag aldrig hade kunnat drömma om. Idag fick jag hjälp med att köpa och köra hem en säng till mitt sovrum vi passade också på att luncha på IKEA när vi ändå var där! Tiden går så fort när man trivs och har nåt att babbla om hela tiden.
Nu håller jag på och skruvar ihop min nya Malm innan jag ger mig på sängen.
 
Såklart är min höga svart, men hittade ingen bild i hastigheten. Så har jag ju redan den andra dubbla med glasskiva.
 
Förresten så var den trevliga målarligan här idag och tittade till också. Så fort köket och skjutväggen i hallen blir klart så ringer jag Patrik direkt. De är så trevliga och hjälpsamma. Gott folk har jag runt mej. Och på Lördag kommer Stefan och jobbar med elen medan jag är på jobbet i Enköping. Jag har det bra jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0