Nu är det klippt!

Jag blev i alla fall nöjd med klippningen av håret idag. Eftersom Maria min frisör var ledig hela veckan så fick det bli en okänd förmåga för mej som fick den äran idag. En annan klippstil och en annorlunda syn från hennes sida gjorde att det blev lite annat än om Maria gjort det. Men det var ju bara positivt med lite förändring. Å så drastisk skillnad är det ju inte. Men håret är kortare (fast ändå långt ) än på mycket länge. Vi får se hur jag trivs med det! Annars har det varit en stillsam kväll ikväll. Ingen powerwalk,fötterna hade ingen lust fast hjärnan ville. Har surfat runt och kollat vilka handväskor jag ska beställa från Ali Express. Finns ju hur många som helst att välja på. Men eftersom jag väntar massor av paket därifrån inom kort så gav jag mej själv köpförbud tills några av dom har kommit! Nu tar jag min nya frisyr och surfar ner i sängen. Så seg som jag var på lunchen idag vill jag inte vara imorgon. Det var första gången som jag somnade till i soffan sen jag började i Enköping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0