Bra dag.

Idag var det ledigt från jobbet och planerna  för dagen var klara när vi vaknade. Medan jag skrev på mitt arbete om socialgerontologiska teorier så var Eddie på bilskolan och rattade runt. När han var klar med det så åkte vi och plockade upp Mimmi som skulle med på inköpsrunda till Barkarby/Kista. Vi fixade massa bra grejer i klädväg och hann också luncha med Lennart som kom dit. Under kvällen har jag fortsatt med mitt skrivande och det går bra trots att det är ett rätt klurigt ämne och hela uppgiften skall innehålla 12 A4 tillslut. Som det ser ut nu så ändrar jag helgens planer med att åka norrut torsdag- söndag till att stanna i hemtrakterna. Kanske de blir en sväng till Pinan och spana in hur det står till med vägen dit upp, det blir nog att gå genom skogen isåfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0