Det var då

Igår kväll fastnade jag på att sitta och läsa min egen blogg. Just här har jag hållit till sen 2010 och före det var de på andra ställen så det är några år. Många minnen dyker upp när jag läser mina gamla inlägg och det är riktigt kul. Jag minns alla goda människor jag mött och skrivit om, jag minns även de mindre trevliga individer jag stött på. Egentligen hade nog vissa av de som betedde sig lite underligt varit trevliga att lära känna, men på det sätt de halkade in i mitt liv så fanns inga förutsättningar. Kanske någon av dessa fortfarande läser min blogg, skulle nog nästan tro att de kikar in i bland, så hej hej på er! Just nu är det frukostdags här på Polstjärnegatan.Dusch väntar därefter och sedan ut i lördagsyran på lite skojigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0