Kul grejer

Jahapp vad jag inte hinner med att skriva här. Inte för att det är stressigt men det händer mycket och jag blir lite trött. Sovtrött alltså. Igår skickade vi in pappren för ansökan om lagfart för torpet och offerten för eldragningen. Så nu är det roligt, det planeras och drömmar skapas. En vända hem till far i Surahammar för att mäta hans fönster som ska renoveras så fort det bara blir tid. Ja den här sommaren ska det hända saker. Idag har jag jobbat ett dagspass och handlat på väg hem. Det ska ju bli kalas i morgon här för Eddie så jag har tagit ledigt från jobbet. Nu håller jag på och städar lite och fixar till inför det. Men lite trött är jag allt och soffhörnet lockar. Jag ska försöka lite till sen blir det tidigt i säng istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0