Roliga givane dagar

Ja  jag har varit lite upptagen en tid och missat att skriva under några dagar. Långledig från jobbet, men det ha varit mycket aktiva dagar ändå. Shoppade en Desigual väska och två par stövlar i torsdags. En lampa från Ikea dessutom.
Fastnade på en fråga i pluggade men fick bra respons från en av lärarna så nu kan jag fortsätta. Lägenheten som är under renovering i Frövi har fått besök både i fredags hela dagen och idag. Bilder har jag ju bjudit på redan. Portuppgångarna där har blivit både sopade och vaskade och även väggarna har skrubbats en del.
Far min fick besök av oss i lördags efter diverse loppisbesök, och förhandlingar pågick om överlåtande av Pinan och de arrangemang som ingår i det. Lunchad tillsammans gjord vi med. Mys på kvällen med Marie innan vi kom i  säng rätt sent men uppe och iväg tidigt i solskenet idag. Innan dagen avslutades så blev det ett besök hos Jenny och Martin för badrumsrenoveringssnack. Väl använd helg det här, nu vänta jobb o stor lass både på jobbet och med skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0