Blev visst förkyld

Har ju klarat mej bra från influensan i år. Men nu fick jag lite känningar men hoppas på snabb bättring. I alla fall fick jag en super trevlig fikastund med Bana på eftermiddagen idag. Vi satt på Kajens Fik och pratade jobb men framförallt massa kvinnosnack som är mycket givande eftersom Bana kommer från en kultur jag inte känner till så mycket om. När jag skjutsat hem henne blev det två loppisar som blev av med lite grejer som jag såklart ska måla med chalk. När de är klara kan jag packa ner det jag vill ha i lägenheten i Enköping. Vi har redan satt igång renoverings-och inrednings snacket. Har föreningen tid att godkänna oss innan månadsskiftet så kan hända vi kan ta över från månadsskiftet. Det vi ska göra allra först är att måla taken har vi bestämt,det blir så mycket lättare att ha det klart innan möbler och annat kommer dit. Satan vad det är jobbigt när snuvan är i rinnläget som den är just nu, inte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0