Chalk paint talk

Nu har jag skaffat mer grejer att måla och dekorera. Snart måste det bli sommar så jag kan ge mej på lite större grejer. Här hemma har jag bara vardagsrummet och matbordet. Det som lockar är de större vitrin och linneskåpen som finns på farmen. Linneskåpet hade jag redan eldat upp om jag kunnat. Tur det var så tungt då så det blev kvar. En pepparkvarn jag köpt för tjugo kronor på röda korset har jag stora planer för. Ser framför mej hur bra det kommer att bli.
De andra grejerna ska bli kul att hugga in på också.
Ska visa en bättre bild på den gamla vita och rosa morsdagskrukan sen. Ni vet en sån som det står Till mor på och så ett årtal. Den här är färdigmålad och vaxad men ska få nåt mer upplivande behandling sen. Nu vill jag mysa och måla i min lilla vrå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0