Hela dagen

Dagen har gått fort och varit innehållsrik. På morgonen skjutsade jag Eddie till jobbet etersom han sålt sin bil. Visserligen står en annan i garaget och väntar men den får vänta ett tag till som det ser ut. Hem igen och fixade lite för kalaset på lördag men mest gör jag det jag vill nu när jag ändå har betalt för det. Halv två var jag i Enköping och skrev på pappren för min nya anställning. Hann med att hälsa på hos Ulla en stund också. Enköping är en bra stad att jobba i så då gör jag så. Vi har också lagt ett bud på en litn lya där som jag hoppas vi kan få köpa. Imorgon är det Fredag och på kvällen tar vi nog en tur till Frövi för att se hur det ser ut efter att det har fällts en massa träd på tomten vid husen. Förhoppningsvis så får jag också vax och färg från Annie Sloan levererad. Så på Lödag när vi åker till farmen ska jag bestämma vilken färg den gamla vitrinen ska få som jag köpt för att snygga till på eget sätt. Ja det är inte dumt att vara ledig så här länge. Det var den 25 januari som jag återvände från Pilfinksgårdens stressiga tillvaro till ett normalt liv där man kan känna sig som en hel människa. Nu ser jag fram mot en arbetsplats som arbetar eer Enköpingsmodellen och det gillar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0