Tillbaka

Är nu hemma igen i Västerås. Dagarna i Stockholm har varit jättemysiga. Eftermiddagen vid poolen i dag var så vsrm och skön så jag slumrade i solstolen en lång stund. Sedan blev det en tur i omgivningarna i bil igen för att kolla in lite natur och miljöer. När jag kom hem hit kollade jag burken med chalkpaint, var lite osäker på nyansen. Självklart hade jag köpt samma nyans som jag redan hade. Får se om jag kan byta burken här hemma på stan i  morgon. Annars spar jag det tills jag kommer tillbaka till storstan igen inom kort. Förresten närmar det sej med inflyttningen i Enköping också. Det verkar som vi får nyckeln till ännu en lya på fredag. underbart, då kan vi hämta nya sängen och stolarna och börja fixa till ytterligare ett krypin. Ja vilken mångfald när det gäller boende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0