Tisdag 7 mars

Det verkar som det idag är dagen då det blir helt klart med lägenheten i Enköping. Vi har vunnit budgivningen och nu när jag sitter här och skriver så fixas förmodligen detaljerna med resten. Tanken är att tillträde blir i månadsskiftet mars april. Tidigare behövs inte då vi faktiskt har andra boenden som kommer att finnas kvar så länge. I dag behöver jag gå ner till city och shoppa lite smått, vädret är inte inbjudande men jag kan ju inte påstå att jag saknar varma kläder sen jag blev stamkund hos Fjällräven. Men det tar emot ändå att gå 2 km ner till city och tillbaka i snöyran. Fast jag ska såklart göra det och sen få komma tillbaka in i mysvärmen och drömma vidare om nytt jobb, ny lägenhet och så allt det andra bra jag har att se fram mot runt mej.
Titta vilken fin bild jag hittade när jag letade efter nåt fint att lägga upp. Oftast skriver jag inläggen på mobilen eller plattan och då har jag inte tillgång till alla tusentals bilder jag har på min stationära. Gamla bilder piggar upp i ruskvädret.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0