Dagarna rinner iväg!

Inte undra på att tiden rinner iväg när man far och flyger runt i bilen hela dagarna! Men kul är det med roadtrips!
Äntligen hemma ialla fall efter fika shopping,lunch mm. Gick en sväng på gården här och kollade vårstatusen! Det är såå varmt ute i solen att det är mycket kallare inne. Bra det för elräkningens skull! Det växer oxh knakar i rabatterna nu. Frlera gula krokus har tittat upp i gräsmattan på olika ställen. Eftersom jorden flyttades runt på tomten i höstas i samband med dräneringen så hamnade det lökar lite här och där. Ser ju bara bra ut. Men mest nyfiken är jag på de jag själv planterat. Här är en bild på något som jag tror ska bli tulpaner,men jag kommer inte ihåg hur de såg ut! Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0