Godnatt alla!

       Idag stämmer texten All the flowers... faktiskt bokstavligt talat också! Lyckades peta ner lite frön i backen mellan allt annat. Det var trädgårdslupin och en annorlunda sorts ringblommor som åkte ned. Så mycket som jag fixar i trädgården nu så glömmer jag väl bort var jag satt allt. men det blir bara spännande! Man är som ekorrarna som stoppar nötter och frön och glömmer bort dom,förresten det kanske dom inte alls glömmer,varför tror man det?

Lupin 'Russell Mixed' Så här fina ska lupinerna bli!

Indiankrasse 'Gleaming Mahogany' I morgon ska jag nog fixa någonstans att peta ner de här fina Indiankrassefröna!

Hoppas också på att bilarna ska bli flyttade i morgon så det blir ännu finare här vid allra bästa hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0