Joe Cocker och fruktsalladen!

Har sedan ett tag lyssnat på Joe Cocker intensivt! På Spotify, så det finns mycket att gå igenom! Samtidigt med det har jag just tillverkat en fruktsallad.Så här gick det till. Tog bilen och åkte till ICA,går bra med vilken butik som helst om de har frukt! Där inhandlades2 st bananer 8,56 kr. En liten box jordgubbar för 10 kr,5 st kiwi också 10 kr. 3 st mango som kostade 18 kr tillsammans en honungsmelon för 8,71 kr och 2 st päron 7.94 kr. Istället för onyttig glass eller grädde köpte jag naturell mild youghurt att toppa med, ett fyrpack med portionsbyttor 10.90 kr.

Åh! nu sjunger Joe låten One som Bono och Mary J Blidge brukar göra,visste inte att den var gammal!
Fast Bono vinner nog den fighten över Joe!

Här är allt skuret i ganska stora bitar och bokstavligen toppat med youghurt!



Så nu är det bara äta kvar! Fantastiskt gott det kan jag intyga för jag har redan ätit två portioner! Medan jag njutit av bl a den här!
Joe Cocker – I Who Have Nothing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0