Koppla!

Fick frukostkaffe hemma hos Marie tidigt i morse! Under förmiddagen roade vi oss med att slutföra arbetet med att koppla in hennes hemmabio surroundsystem! Gick ju som smort bara man höll sej till manualen! Donade och grejade och fick till radiokanalerna med! Det blev en del fixande med att möblera om i hyllorna för att få plats med alla grejer,men det gick med lite våld! Hann t om få lunch hos henne,så dagen har runnit på.Ska nog ta mej en tur här i trädgården en stund och se om det finns nåt att göra! Eller kanske blunda för allt som måste göras och bara njuta!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Skulle behöva er till hjälp och få in radion också asg

Lite för lat och radion lyssnar jag inte så mycket på

Men får se om jag anstränger mig innan jag flyttar

Kram Thomas

2010-05-02 @ 13:39:31
Postat av: Chevalena

Äh varför anstränga sej i onödan,du får lyssna på radio på nätet istället!Sen när du flyttar får du utesluta den där frasen "jag gör det sen",du vet hur det blir annars!

2010-05-02 @ 19:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0