Back to black

Har ju en fantastisk liten musik stund just nu! Kan man säga att man zappar på datorn när man hoppar mellan utube och spotify och sin egen hårddisk hela tiden? Vet inte hur man ska hinna lyssna på all musik man tänker på och vill lyssna på.Det finns så många kopplingar också i ens eget huvud till de olika låtarna. Man har liksom ett förhållande till dom. Här är en jag har ett gott förhållande till.Härde den för så där en fyra år sen kanske för första gången,kommer inte riktigt ihåg när den kom och bryr mej inte om att kolla just nu. Det var i alla fall när jag bodde på Frihetsvägen i Västerås. Jag laddade ner allt med Amy Winehouse jag kunde hitta,diggade verkligen den bruden! Här är en av favoriterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0