Bubblor och lödder!

7415 Visst ser den väl god ut! Undrar vad det ska skålas för när den här öppnas!

Och här en bild på tvättmaskinen som jag fick av nära och kära !

Funkar alldeles utmärkt gör den! Det har faktiskt hunnit gå några maskiner redan,Mimmi hade stortvätt i helgen när jag var på vift,så vi vet att den funkar! Nu har jag börjat tröttna på att städa här hemma fast bara hälften är gjort! Äh man ska inte ha så bråttom med sånt,det löser sej alltid! Torkade faktiskt av golvet i hallen och i köket så jag har ändå varit lite seriös! Kanske jag ska plocka lite mer ordning i sovrummet,vi fär väl se! Gott folk hade mysigt nu så ska nog jag öppna Photoshop en stund och skapa lite! Hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0