Food court

 Ville äta indiskt idag,passade bra kändes det som efter gårdagen. Vi stannade till i Kista och där mumsade jag på Little india. Marie valde det amerikanska köttigare stuket.Efteråt blev det Banana split å sedan var jag riktigt mätt! Nästa gång ska det bli afrikanskt har jag bestämt,kul koncept det där med Food court! Tycker också att maten är riktigt bra i alla fall har den varit det då jag testat! Snart är det lön och då tar jag mej dit med någon frivillig shopppingsugen väninnna eller någon av mina tjejer kanske! Ja nu ska jag äntligen sova några timmar så vi hörs i morgon eftermiddag när jag jobbat klart! Ska bli kul att jobba igen,gillar det verkligen! Nattis alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0