Gotta a feeling

Tjosan hejsan vilken härlig dag det ser ut att bli ! På flera sätt och vis! Jobbar bara till tre idag,det blir ju ingen match! Sedan är det ledigt till på måndag em,kommer att sakna jobbet men det ska väl gå. Stockholm ligger ju för mina fötter och väntar! Funderar på att belöna mej lite och köpa en mindre digitalkamera som funkar att ha i BH:n när man ska iväg ,så det blir av att ta lite bilder på äventyren också! Mina andra funkar ju inte att ha med på det viset! Stannar nog på Mediamarkt i Barkarby och kollar läget när jag far! Ja så får det bli! ska kika nätet och se om de har nått roligt erbjudande! Så här en låt för att ni alla ska få ta del av mitt känsloläge just nu! Poppelipopp!


Marie varför skulle du på bröllop just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0